הרב זמיר כהן: "מרן נעץ בי מבט ואמר – זה לא פוליטיקה, זה רוחניות"

    אסתי פלד No Comments on הרב זמיר כהן: "מרן נעץ בי מבט ואמר – זה לא פוליטיקה, זה רוחניות"

    הגאון הגדול הרב זמיר כהן שליט"א במשדר המיוחד מאולפן "המירוץ לבחירות": ""כל גדולי ישראל אמרו להצביע, אפילו הרב משה צדקה שלא נוהג להצביע, יצא הפעם בקריאה חריגה שחובה להצביע ולקדש שם שמיים" | על הזלזול המחפיר בתפילין אמר הרב: "מי שאשם זה מי שחינך אותו"

    הרב זמיר כהן
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הגאון הגדול הרב זמיר כהן שליט"א לבצלאל קאהן ודוד חכם באולפן "המירוץ לבחירות": "אדם שנשאר בבית בשעות אלה התמיהה עליו רבה, על הפרק כבוד שמיים, והאינטרס הכללי של עם ישראל".

    "הגמרא אומרת על חזקיהו, שמה שנאמר עליו "ויעש הרע בעיני ה'" זה כי הוא לא מחה על עושי רע, מי שבידו לעשות טוב ואינו עושה הוא נענש על זה".

    "כל גדולי ישראל אמרו להצביע, אפילו הרב משה צדקה שלא נוהג להצביע, יצא הפעם בקריאה חריגה שחובה להצביע ולקדש שם שמיים".

    הרב זמיר כהן הוסיף סיפור אישי שהיה לו עם מרן חכם שלום הכהן זצוק"ל: "שאלתי את מרן חכם שלום אם נכון שאני ידבר על פוליטיקה, מכיוון שאני עוסק בקירוב וזה ייראה מוזר שאני מתעסק בזה, הוא נעץ בי מבט ואמר לי שזה לא פוליטיקה, זה רוחניות".

    "כמו שהרב עובדיה אמר, מי שמצביע יראה בשמיים מצוות רבות שהוא עשה, וזה רק בזכות ההצבעה, הוא נהיה השליח לדבר מצווה. ראינו שיש להם 53 מילארד לחלק, אם זה יילך למטרות קדושות זה זכות של כל מצביע ומצביע".

    על הזלזול המחפיר של התפילין על ידי פעיל מרצ אמר הרב: "אני לומד מזה כמה חשוב לחנך את עם ישראל, אני בטוח שהוא לא שמע כלל על מצוות התפילין ומה שנכתב עליהם. אם הוא היה יודע את זה הוא לא היה עושה את זה, מי שאשם זה מי שחינך אותו, הוא בור בנושא הזה".



    0 תגובות